Portal pisaca

Učinimo pisce vidljivima!

Info stranice

– O projektu –




Za razliku od u javnosti sporadičnih, sve malobrojnijih i uglavnom improviziranih formata prezentiranja knjiga, autora i čitanja, "Interaktivni portal hrvatskih spisateljica i spisatelja" ima za cilj pokazati realniju sliku na hrvatskom tržištu knjiga (u kontekstu domaćih autora), te ukazati na svu raznolikost te kreativni i komercijali potencijal hrvatskih pisaca.

Kako bismo to postigli portal će se svakog tjedna nadopunjavati s nekoliko novih autorskih profila, što znaći da je projekt svojevrsni work in progress koji je zamišljen da kontinuirano traje godinama.

Umjesto vidljivosti samo onih najkomercijalnijih hrvatskih spisateljica i spisatelja (odnosno mahom komercijalno koncipiranih nakladničkih programa), želimo postići i bolju vidljivost (veću afirmaciju) autori čija su izdanja također cijelo vrijeme prisutna na tržištu ali koji iz različitih razloga ne dolaze do percepcije šireg kruga korisnika.


Projekt "Učinimo pisce vidljivijima - Interaktivni portal hrvatskih spisateljica i spisatelja" želi nadići i postojeće antagonizme na hrvatskom tržištu knjiga i u fokus pažnje najšire kulturne javnosti staviti rad hrvatskih pisaca, afirmirati i autora i njegovo djelo.


Kroz web prezentaciju (autorski profili!) interaktivne baze hrvatskih spisatelja i spisateljica i njihovih knjiga, dostupnih u hrvatskim knjižarama i knjižnicama (u daljnjoj u perspektivi i na svim mjestima koje prodaju knjigu u većoj mjeri) učiniti će se vidljivijim veći broj naslova za koje postoji realni kulturološki ali i komercijalni interes na tržištu, ali ne na način da se favorizira samo komercijalna knjiga (autori), već i da kvaliteta dođe do vidljivosti i onda kada nema jači komercijalni naboj.

Osnovni je, dakle, cilj projekta da se njegovim svakodnevnim razvojem (otvaranjem novih i novih profila) umjesto fokusa na tek manji broj autora i njihovih knjiga godišnje u fokus interesa najšire javnosti približi njih daleko veći broj, nekoliko stotina pisaca i još veći broj njihovih knjiga dostupnih na tržištu, a koji su obično skriveni u tzv. "dugom repu prodaje“ odnosno u manje komercijalnim nišama.